رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات نظامی خود در لبنان، با پخش اعلامیه‌های هشدارآمیز بر فراز شهرک «المنصوری» در جنوب این کشور، از ساکنان خواست منطقه را تخلیه کنند.

لبنان

به گزارش همشهری آنلاین، رژیم صهیونیستی در اقدامی جدید که از سوی منابع لبنانی نقض آتش‌بس توصیف شده، اعلامیه‌های تهدیدآمیزی را بر فراز شهرک «المنصوری» در جنوب لبنان پخش کرد.

بر اساس این اعلامیه‌ها، از ساکنان این شهرک خواسته شده است منازل خود را ترک کرده و منطقه را تخلیه کنند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که طی روزهای اخیر گزارش‌های متعددی از تداوم حملات و تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، با وجود توافق آتش‌بس، منتشر شده است.

کد خبر 1047072

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha